фільтр
NATURANA – це якість, традиції та перспективи.
Історія створення
NATURANA – це традиційне сімейне підприємство, засноване 1917 року. NATURANA – це компанія середнього розміру зі штаб-квартирою в Гомарінгені на околиці Швабського Альба. Торгова марка представлена мережею магазинів у Європі, Канаді та Гонконгу, загальна кількість співробітників понад 700 осіб по всьому світу. Продукція бренду продається приблизно у 40 країнах.
Філософія бренду
Основна рушійна сила компанії, її мета – найкраща якість та високий рівень комфорту у всіх моментах життя. Головні критерії розробки моделей нижньої білизни і купальників це:
• вся представлена продукція має відрізнятися високою якістю
• бути комфортною при носінні
• процес виготовлення речей має здійснюватися із застосуванням сучасних технологій
• доступна ціна
На кого орієнтована торгова марка
Більше ста років дизайнери NATURANA розробляють фасони таким чином, щоб вироби ставали практично універсальними і дозволяли своїм власницям самостійно визначати, чи це буде елемент неповторної вечірньої цибулі або оригінальною деталлю повсякденного вбрання. Девіз компанії – «Ви ідеальні у тому вигляді, в якому ви є, у будь-якому віці. І нам це подобається!».